Opis
System abas ERP pomaga firmom osiągnąć więcej, zapewniając ludziom dostęp do potrzebnych im informacji niezależnie od miejsca i czasu. Od zarządzania kontaktami z klientem po optymalizację łańcucha dostaw, śledzenie zamówień i raporty finansowe — zarówno kierownictwo, jak i pracownicy poszczególnych działów mogą przejąć kontrolę nad procesami i informacjami, które pozwalają firmie działać i się rozwijać.
Informacje dodatkowe
Sektory
Budowa, Logistyka, Produkcja, Inny
Link
abas-erp.com/pl
Liczba pracowników
1 pracownik, 2-10 pracowników, 11-25 pracowników, 26-50 pracowników, 51-250 pracowników,
Trial
Na prośbę
Advantage 1
Pełna mobilność
Advantage 3
Oszczędność kosztów
Advantage 2
Zastosowanie międzynarodowe
Opis budowa
System abas ERP pomaga firmom osiągnąć więcej, zapewniając ludziom dostęp do potrzebnych im informacji niezależnie od miejsca i czasu. Od zarządzania kontaktami z klientem po optymalizację łańcucha dostaw, śledzenie zamówień i raporty finansowe — zarówno kierownictwo, jak i pracownicy poszczególnych działów mogą przejąć kontrolę nad procesami i informacjami, które pozwalają firmie działać i się rozwijać.
Opis logistyka
System abas ERP pomaga firmom osiągnąć więcej, zapewniając ludziom dostęp do potrzebnych im informacji niezależnie od miejsca i czasu. Od zarządzania kontaktami z klientem po optymalizację łańcucha dostaw, śledzenie zamówień i raporty finansowe — zarówno kierownictwo, jak i pracownicy poszczególnych działów mogą przejąć kontrolę nad procesami i informacjami, które pozwalają firmie działać i się rozwijać.
Opis produkcja
System abas ERP pomaga firmom osiągnąć więcej, zapewniając ludziom dostęp do potrzebnych im informacji niezależnie od miejsca i czasu. Od zarządzania kontaktami z klientem po optymalizację łańcucha dostaw, śledzenie zamówień i raporty finansowe — zarówno kierownictwo, jak i pracownicy poszczególnych działów mogą przejąć kontrolę nad procesami i informacjami, które pozwalają firmie działać i się rozwijać.
Opis inny
System abas ERP pomaga firmom osiągnąć więcej, zapewniając ludziom dostęp do potrzebnych im informacji niezależnie od miejsca i czasu. Od zarządzania kontaktami z klientem po optymalizację łańcucha dostaw, śledzenie zamówień i raporty finansowe — zarówno kierownictwo, jak i pracownicy poszczególnych działów mogą przejąć kontrolę nad procesami i informacjami, które pozwalają firmie działać i się rozwijać.